En muista enää mistä tämän reseptin löysin, mutta se on aivan ihana. Suosittelen tätä kylmien päivien lämmittäjäksi, jonka tekoon ei mene kauan.
450 g broilerin fileesuikaletta
1-2 paprikaa
1 sipuli
2 l vettä
3-4 kanaliemikuutiota
1-1 ½ dl riisiä
100g valkosipulituorejuustoa
2-3 rkl mietoa curry-tahnaa tai curryjauhetta
- Ruskista liha pannulla. Sen jälkeen pilko paprika ja sipuli pieneksi silpuksi.
- Kiehauta vesi ja lisää kanaliemikuutio sekä riisi. Lisää n.10 minuutin päästä loput aineksista keittoon.
- Keitä hiljalleen 15-20 minuuttia.
Lisään kuvia resepteihin kunhan kerkeän kuvaamaan :).
Kommentit