En muista enää mistä tämän reseptin löysin, mutta se on aivan ihana. Suosittelen tätä kylmien päivien lämmittäjäksi, jonka tekoon ei mene kauan.

 

450 g broilerin fileesuikaletta

1-2 paprikaa

1 sipuli

2 l vettä

3-4 kanaliemikuutiota

1-1 ½ dl riisiä

100g valkosipulituorejuustoa

2-3 rkl mietoa curry-tahnaa tai curryjauhetta

 

  1. Ruskista liha pannulla. Sen jälkeen pilko paprika ja sipuli pieneksi silpuksi.
  2. Kiehauta vesi ja lisää kanaliemikuutio sekä riisi. Lisää n.10 minuutin päästä loput aineksista keittoon.
  3. Keitä hiljalleen 15-20 minuuttia.

 

Lisään kuvia resepteihin kunhan kerkeän kuvaamaan :).